هفته مسئولان حافظ ناظری شهرام ناظری تور کنسرت ناگفته

هفته: مسئولان حافظ ناظری شهرام ناظری تور کنسرت ناگفته شهرام ناظری حافظ ناظری تبریز سالن کنسرت

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری جمشید مشایخی فردا به بخش انتقال یافته می‌شود

جمشید مشایخی که از ۱۳ تیرماه در بیمارستان خوابیدن شده است و تحت عمل جراحی قرار گرفته هست، فردا (۳۱ تیر ماه) به بخش عمومی انتقال یافته و آخرهای همین هفته از بیما

جمشید مشایخی فردا به بخش انتقال یافته می‌شود

جمشید مشایخی فردا به بخش انتقال یافته می شود

عبارات مهم : سینما

جمشید مشایخی که از ۱۳ تیرماه در بیمارستان خوابیدن شده است و تحت عمل جراحی قرار گرفته هست، فردا (۳۱ تیر ماه) به بخش عمومی انتقال یافته و آخرهای همین هفته از بیمارستان مرخص خواهد شد.

به گزارش ایسنا، جمشید مشایخی از بازیگران پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که از ۱۳ تیرماه به علت ضعف جسمانی و پرسشها گوارشی در بیمارستان خوابیدن بود و در روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه بنا به تشخیص دکتر به علت چسبندگی روده تحت عمل جراحی قرار گرفت، فردا (۳۱ تیرماه) به بخش مواظبت های عمومی بیمارستان انتقال یافته و بنا به گفته دکتر این هنرمند، آخرهای همین هفته نیز مرخص خواهد شد.

جمشید مشایخی فردا به بخش انتقال یافته می‌شود

سام مشایخی فرزند این هنرمند در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: حال عمومی و جسمانی پدر رو به بهبودی است و فردا از آی سی یو به بخش انتقال یافته خواهند شد. همچنین به گفته دکتر ایشان و بنابر روند بهبودی حالشان این امکان وجود دارد که تا روز پنج شنبه (۴مردادماه) از بیمارستان مرخص شوند.

جمشید مشایخی از سال گذشته، چندین بار به علت عمل جراحی در بیمارستان خوابیدن شده است و دوران نقاهت طولانی را پشت سر گذاشته است.

جمشید مشایخی که از ۱۳ تیرماه در بیمارستان خوابیدن شده است و تحت عمل جراحی قرار گرفته هست، فردا (۳۱ تیر ماه) به بخش عمومی انتقال یافته و آخرهای همین هفته از بیما

تاکنون هنرمندان، بازیگران و مسئولینی چون علی نصیریان (بازیگر قدیمی و مدیر مراسم خوش حالی منزل سینما)، علی دهکردی (رئیس هیات مدیره انجمن بازیگران سینما)، محمود واعظی (رئیس دفتر مدیر جمهور)، سید مجتبی حسینی (معاون امور هنری)، شهرام کرمی (مدیر کل هنرهای نمایشی)، اتابک نادری( مدیر امور استان های اداره کل هنرهای نمایشی) … به عیادت این هنرمند رفته اند.

مشایخی از ماندگارترین اشخاص عرصه بازیگری و متولد ۶ آذر ۱۳۱۳ در پایتخت کشور عزیزمان ایران هست. از سال ۱۳۳۶ با نمایش «وظیفه پزشک» فعالیت بازیگری اش را شروع کرد و با فیلم کوتاه «جلد مار» در سال ۴۲ برابر دوربین رفت، دو سال بعد با فیلم «خشت و آینه» وارد سینما شد.

این هنرمند تا به امروز ایفاگر نقش های زیادی بوده است که از جمله آن ها می توان به فیلم های «گاو»، «قیصر»، «شازده احتجاب»، «سوته دلان»، «خانه عنکبوت»، «کمال الملک»، «گل های داودی»، «آوار»، «پدربزرگ»، «طلسم»، «سرب»، «روز واقعه»، «خانه روی آب»، «یک بوس کوچولو»، «جرم» و «سیزده۵۹» و مجموعه های «هزاردستان»، «داستان های مولوی»، «سلطان صاحبقران»، «امام علی(ع)»، «پهلوانان نمی میرند» و «ستایش» اشاره کرد.

جمشید مشایخی فردا به بخش انتقال یافته می‌شود

واژه های کلیدی: سینما | انتقال | مشایخی | هنرمند | هنرمند | خوابیدن | هنرمندان | بیمارستان | جمشید مشایخی | بازیگران سینما

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار